-
ben pek güvenemiyorum açıkçası, bir kere bozuk çıkmıştı ambalajı açar açmaz tanıdım kokusundan. gerçi aldığım yerde soğutucu sorunu da olabilirdi bilmiyorum bu tarz marka itibarıyla hareket edip almak lazım ama tadı da eski kalite değil. bu sektörde güven çok hassas bir konu, kaybedince geri kazanması zor oluyor. (bkz: ambalajlı et güvenilirliği)
- bugün (192)
- / 7
- şener şen artistleri yok artık 2
- carrefour indirim taktikleri
- kahve dünyası lezzet testi
- fenerbahçe mi galatasaray mı seçim
- suriye ypg haseke anlaşması ne getirir
- türk telekom altyapı sorunları neden bitmez
- getir in hızlandırma paketi
- uykusuzluk ve çamaşır makinesi
- pasaport yenileme süresi 2
- psikolog seçerken dikkat
- atlas çağlayan davası
- eti ürünleri yorumları
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış
- mcdonalds drive thru psikolojisi
- işe girmek zorlaştı 2
- ölüm sonrası bilinmezlik
- burger king whopper tadı
- teknosa taksit avantajı
- samsung servis deneyimi rehberi
- burçlarla gurbetçi olmak
- bauhaus hizmet manyağı
- şener şen
- bankalar birliğinden fenerbahçe çıkışı
- bitaksi kullanıcı yorumları
- trend yol express kargo macerası
- mcdonalds drive thru eziyeti
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- psikoterapide ilk seans
- lc waikiki kıyafet kalitesi
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- / 7