• bugün (192)
  1. ben pek güvenemiyorum açıkçası, bir kere bozuk çıkmıştı ambalajı açar açmaz tanıdım kokusundan. gerçi aldığım yerde soğutucu sorunu da olabilirdi bilmiyorum bu tarz marka itibarıyla hareket edip almak lazım ama tadı da eski kalite değil. bu sektörde güven çok hassas bir konu, kaybedince geri kazanması zor oluyor. (bkz: ambalajlı et güvenilirliği)
   tümünü göster