• bugün (191)
  1. ayol bu vergi dairesinin sitesine girerken insanın eli ayağı birbirine dolanıyor resmen. bi ödeme yapacağım diye kırk tane doğrulama kodu, şifre, tc kimlik falan filan derken sinirlerim hop ediyor. bir de şu kredi kartına taksit imkanı koysalar bari, borcumu ödeyeyim kurtulayım diye sitenin başında kalakalıyorum yok. neyse ki bir saat uğraştan sonra sonunda parayı yatırdım, yoksa mobbing gibi bir şey zaten vergi dairesiyle uğraşmak.
   tümünü göster