-
uygulamayı indirdim, bindim, gittim; sonra faturalandırma kabus başladı. yorumlarda herkes aynı şeyden yakınıyor: mesafe şişirme, gecikme cezaları. teknik altyapı gerçekten zayıf, biniş sonrası harita donuyor, sürücüye ulaşamıyorsun. bir de akşam saatlerinde fiyatın uçtuğunu iddia edenler var, doğru mu bilmem ama şikayetler oldukça yoğun. sanki herkes birbirini yolcu etmeden para kazanma derdinde.
- bugün (197)
- / 7
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış 2
- bekonun dayanıklılık sırrı
- ypg provokasyonu ve bayrak 2
- istanbul taksi plakası fiyatı
- lc waikiki kalite düşüşü
- vestel televizyon kullanıcı yorumları
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- / 7