• bugün (200)
  1. koton mağazalarında artık beden numaraları tam bir çıkmaza girdi. geçenlerde online sipariş verirken standart beden seçiyorum ama gelene bir bakıyorum normalde 2 beden büyük ya da küçük çıkıyor bu tarz tutarsızlıklar can sıkıcı olmaya başladı.

    moda tam bir algı oyunu bence. aldığın üründen soğuyorsun, seni mutsuz ediyor. ben artık manken üzerindeki görseller değil yorumları okuyarak karar veriyorum bu tarz işlerde başkasının deneyimi daha güvenilir oluyor.
   tümünü göster