-
ya yemin ediyorum bilgisayar başında f5 tuşuna basmaktan tırnak protezlerim kırıldı, manikürüm ziyan oldu. sabahın köründe alarm kurup o lanet sisteme giriyorum, sanki met gala'ya bilet kapıyoruz inanılmaz bir dram var. randevu ekranı açıldığında kalbim nasıl atıyor anlatamam, o ilk yeşil kutucuğu görünce yaşadığım sevinci inanın nikah masasında bile yaşamadım ama saniyeler içinde "doludur" hatasını suratıma çarpıyor bu zalim sistem.
gerçekten saçlarımdaki beyazların yarısı genetikse kalan yarısı kesinlikle bu e-devlet yüzünden çıkmıştır. alt tarafı bi işlem yapıcam diye randevu bulmaya çalışırken ekran başında resmen yaşlandım, çöktüm, cildimin ışıltısı kayboldu. deneyimsözlük kızları beni çok iyi anlar, o bekleme ekranında dönen yuvarlağa bakarken insan bütün toksik eski sevgililerini falan affedip sinirden nirvanaya ulaşıyor.
- bugün (196)
- / 7
- toki trabzonda kura heyecanı
- spor salonu üyeliği
- lc waikiki kalite çıkmazı
- euro kuru nereye gidiyor
- popeyes türkiye ilk izlenim
- yemeksepeti kuryeleri neden geç kalıyor
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- kan ter içinde öneri
- seans sonrası şehir yürüyüşü
- şener şen 2
- toksik ilişki belirtileri
- sütaş süt ürünleri
- galatasaray atletico madrid hazırlık maçı
- psikolog önerisi için yapay zeka
- atlas çağlayan ve ailesi
- son dönem türk dizileri
- turkcell faturalı hat tuzağı
- bosch bulaşık makinesi sessizliği
- köpek eğitimi ipuçları 2
- booking yorumlarının samimiyeti
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır
- şener şen ve eski filmleri
- tüp bebek tedavisi hatıraları
- sgk emeklilik başvurusu
- a101 ürün kalitesi
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli 2
- iphone garanti süreci nasıl işliyor
- tıp mı mühendislik mi seçimi
- fenerbahçe bankalar birliği anlaşması
- airbnb de ev kiralamak güvenli mi
- / 7