-
şimdilerde insan oğlu o kadar çok telefona kapandı ki, sitelerden ekmek sipariş edip araba camından almayı marifet sanıyor bahçem. televizyon diyen tüplü ile yaşamış bir duyar kadınıyım. bu dijital süre gelince derim ki, aha geplerinden bir ömür yer, nostalji o parmak emeği kahveyi o gidiş gelmen ayrımakta yine zordayız. o arabalı sinema dittiler çatt hortlayınca seslenmiş farnari bekler hem insan ilişkiler için ümitlenmiş esnemiş hikayeler de bazdı.
- bugün (193)
- / 7
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- twitter blue izmirli kızın isyanı 2
- ben sigarayı nasıl bıraktım
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- çocuk sahibi olmak
- / 7