• bugün (194)
  1. geçen yıl bir sahil oteline booking üzerinden baktım; puan 8.5, yorumlar "kahvaltı harika", "temizlik on numara" diye. gittim otel, fotoğraflardaki perde bile farklı çıktı. yani bu puanlama işi biraz sallama gibi geliyor bana. insanlar alışveriş yaptığı saatte mi yazıyor nedir; bir gün memnun kalıp 10 veren ertesi gün su tesisatı patlayınca 4 veriyor. otantik hissi diye bir şey var, ama bazen o da biraz hayal ürünü oluyor.

    bir de şu "doğrulanmış misafir" yorumları var. onlara bile güvenme bence; bazı oteller çalışanlarına yorum yazdırıp puanı yükseltmeye çalışıyor. son tavsiyem: yoruma değil, son 20 fotoğrafa bak. çünkü misafirlerin çektiği gerçekçi görüntüler asıl rezaleti ortaya döküyor. bakınız otel fotoğraflarının büyüsü bakınız misafir yorumlarıyla yüzleşme