• bugün (197)
  1. şu bitaksi uygulamasının yorumlarına bakıyorum da, herkes birbirinden dertli. kimi şoför küstürmüş, kimi uygulama hata vermiş. şehir hayatının bu kadar hızlı akışında bir de bunlarla uğraşmak gerçekten yorucu. bu tarz uygulamalar insanın sabrını sınıyor. bu tarz yorumlar da cabası.