-
bir ay oldu alalı, kronik sorunu yok mu diye etraflıca test ettim. hele şu dijital ekranın geç tepki vermesi sinir bozucu, ayarları değiştirirken insanı deli ediyor. yıkama performansı fena değil, sessiz çalışıyor diyebilirim ama deterjan gözünü her seferinde söküp temizlemek zorunda kalıyorum, neme doydu mu pas tutuyor sanki. servis çağırmaktan korkuyorum açıkçası, online randevu sistemi var mı yok mu tam bir muamma.
- bugün (194)
- / 7
- alya ismi popülerlik sıralaması
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- yks tercihleri uzaktan bakmak
- tarkan mı mustafa sandal mı 2
- mcdonalds drive thru deneyimi
- ziraat bankası kredi kartı puanları 2
- ypg bayrak provokasyonu analizi
- iphone garanti rezaleti mi
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- yaşamak için almanya mı hollanda mı
- ikea mobilya kurulumu
- thy ile seyahat etmek
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- migros alışveriş deneyimi
- samsung servis deneyimleri
- game of thrones finali sorgusu
- aşk acısı için çözüm
- ypg ile haseke anlaşması
- bedelli askerlik anıları
- drive thru işkencesi
- dolar kuru nereye gidiyor
- kedi mi köpek mü tartışması
- yemeksepeti kurye neden geç kalır
- ziraat bankası kredi kartı puan kullanımı
- 5g kafa karışıklığı
- trendyol siparişlerinde yaşananlar
- flo ayakkabı konforu
- veganlik deneyim ve zorluklari
- instagram alisveris püf noktalari
- getir hizli teslimat fiyatlar vs
- / 7