-
bir ay oldu alalı, kronik sorunu yok mu diye etraflıca test ettim. hele şu dijital ekranın geç tepki vermesi sinir bozucu, ayarları değiştirirken insanı deli ediyor. yıkama performansı fena değil, sessiz çalışıyor diyebilirim ama deterjan gözünü her seferinde söküp temizlemek zorunda kalıyorum, neme doydu mu pas tutuyor sanki. servis çağırmaktan korkuyorum açıkçası, online randevu sistemi var mı yok mu tam bir muamma.
- bugün (193)
- / 7
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- migros alışveriş deneyimi
- samsung servis deneyimleri
- game of thrones finali sorgusu
- aşk acısı için çözüm
- ypg ile haseke anlaşması
- bedelli askerlik anıları
- drive thru işkencesi
- dolar kuru nereye gidiyor
- kedi mi köpek mü tartışması
- yemeksepeti kurye neden geç kalır
- ziraat bankası kredi kartı puan kullanımı
- 5g kafa karışıklığı
- trendyol siparişlerinde yaşananlar
- flo ayakkabı konforu
- veganlik deneyim ve zorluklari
- instagram alisveris püf noktalari
- getir hizli teslimat fiyatlar vs
- evde spor yapmak
- toksin sevenlere müjde
- istanbulda insan çilesi
- spor salonuna gitmek
- tarkan vs mustafa sandal
- çocuk sahibi olma kararı 2
- fenerbahçe bankalar birliğinden çıkış
- popeyes istanbul şubeleri
- almanya vs hollanda
- toksik ilişkinin belirtileri
- eti ürünleri reklamı yenenler
- uber türkiye fiyatları neden yüksek
- / 7