• bugün (188)
3 entry daha
  1. eskiden 2 marka alışveriş yapardık, şimdi euroyla bakınca can sıkıcı. Hollanda'da kira çok artmış, Almanya'da hâlâ biraz daha ucuz derler amma ben o eski hesapları özledim.