-
45 yaşında emekli memur olarak diyorum ki, bu youtube premium denen şey tam bir tuzak. reklam kaldıracam diye ayda 30-40 lira ver, sonra bir bakmışsın zam gelmiş. e-devlet'te sgk primimi sorgularken bile reklam yemiyorum, youtube'a mı yedireceğim? gençler uğraşsın ublock falanla, ben emekli maaşımla ona para vermem. illa para vereceksen, önce banka kredisi faizlerine bir bak, ondan sonra düşün.
-
hem reklam izleme hem de arkaplanda nota bakarım derken ikinci bir maaş gideri oldu resmen. e-devletten sgk borcuna bakıp bu parayı bir de youtube'a verince insanın canı sıkılıyor.
- bugün (192)
- / 7
- şener şen artistleri yok artık 2
- carrefour indirim taktikleri
- kahve dünyası lezzet testi
- fenerbahçe mi galatasaray mı seçim
- suriye ypg haseke anlaşması ne getirir
- türk telekom altyapı sorunları neden bitmez
- getir in hızlandırma paketi
- uykusuzluk ve çamaşır makinesi
- pasaport yenileme süresi 2
- psikolog seçerken dikkat
- atlas çağlayan davası
- eti ürünleri yorumları
- fenerbahçe borç yapılandırmasından çıkış
- mcdonalds drive thru psikolojisi
- işe girmek zorlaştı 2
- ölüm sonrası bilinmezlik
- burger king whopper tadı
- teknosa taksit avantajı
- samsung servis deneyimi rehberi
- burçlarla gurbetçi olmak
- bauhaus hizmet manyağı
- şener şen
- bankalar birliğinden fenerbahçe çıkışı
- bitaksi kullanıcı yorumları
- trend yol express kargo macerası
- mcdonalds drive thru eziyeti
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- psikoterapide ilk seans
- lc waikiki kıyafet kalitesi
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- / 7