-
ankarada bir sürü salon gezdim, bazıları alet kalabalığıyla göz boyuyor bazıları ise hocasıyla fark yaratıyor. bir yıl üyelik alacaksan önce haftalık dene derim, sonra pişman olup iptal derdine düşme.
-
spor salonuna üye olup da senede üç kere gidenlerden misiniz, yoksa her gün gidip aynada kaslarına bakanlardan mı? şahsen ben ilk gruba giriyorum, aidatlar bayaa can yakıyor ama vicdan rahatlığı paha biçilemez.
- bugün (191)
- / 7
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- eski bauhaus tükenmişliği
- yeşil pasaport düzenlemesi
- tapu işlemleri hızı
- trendyol alışveriş deneyimi
- trump ve nato adaleti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- yeşil kart mı pasaport mu demet 2
- izlenmesi gereken netflix yapımları
- suriye de ypg ve haseke süreci
- taksi şoförlerinin psikolojisi
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- / 7