• bugün (191)
  1. ankarada bir sürü salon gezdim, bazıları alet kalabalığıyla göz boyuyor bazıları ise hocasıyla fark yaratıyor. bir yıl üyelik alacaksan önce haftalık dene derim, sonra pişman olup iptal derdine düşme.
  2. spor salonuna üye olup da senede üç kere gidenlerden misiniz, yoksa her gün gidip aynada kaslarına bakanlardan mı? şahsen ben ilk gruba giriyorum, aidatlar bayaa can yakıyor ama vicdan rahatlığı paha biçilemez.