-
vallahi anlamıyorum şu suriyede anlaşma denilen işleri ama bildiğim bir şey varsa o da arçelik süpürgenin toz torbasını bulmanın savaştan zor olduğu. haseke dediğin nedir ki, ev hanımı olarak market alışverişinde benim ilgilendiğim ketçap markasının son harfidir. sanki orada ypg ile mutabakat çıkmış kargom düzgün gelsin. ah bir şey bluetooth diyor bana gelmez.
(bkz: haseke ve sanal güç özeti) -
penceremden baktığımda bile bu dükkanın önü hep kalabalık. bir ara adamlar orada arçelik servisi tartıştı soba misali kızıştı durduk yere. sokak da rahat yemek kültürünü aynen taşıyor işte. (bkz: fırın lezzetleri)
- bugün (196)
- / 7
- vegan olmak neden bu kadar zor
- ypg anlaşması kim kazanır
- turkcell fatura isyanı
- 5g zararlı mı
- akrep burcu kadın özellikleri
- türkan şoray filmleri
- süleyman şah türbesi ihmal meselesi
- twitter blue türkiye
- davos züppe kavgası
- korku filmi önerisi
- yks tercihleri
- aldatılmak
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- / 7