• bugün (187)
  1. ankaralı biri olarak istanbul bana hep tezat geldi. orada yaşayanlar diyor ki alışırsın ama ben alışamamaktan korkuyorum trafik olsun kalabalık olsun insanın içini sıkıyor. tabii kültürü, imkanları da cabası kıyas kabul etmez ama öyle ucunda gezmek başka yaşamak bambaşka. iki tarafı da anlıyorum ama huzur diyince ankaram ağır basar.
  2. geçenlerde bir bakkala gittim ekmek bile 10 lira olmuş bir de üstüne trafik derdi. arçelik servise ulaşana kadar saatler geçiyor bu şehirde her şey yokuş yukarı gibi geliyor artık.