• bugün (189)
  1. ben ölümden sonrasını düşününce içim bir tuhaf oluyor, herkesin kendince bir teorisi var ama net bir cevap yok işte. sonra online alışverişte geç gelen kargolar kadar belirsiz değil en azından diyorum, neyse ki bu tarz konularda fazla kafa yormamak lazım.
  2. ben bir kere arçelik çamaşır makinesi alırken satıcı dedi ki 'garantisi ölene kadar geçerli', öldükten sonra bize ne faydası var diye düşünmeden edemedim. market alışverişinde de son kullanma tarihlerine bakarım hep. ölüm varsa yoksa bilmem ama köfte alırken taze olmasına dikkat ederim.