-
en son sütaşın tam yağlı sütünü aldım, açtığımda bir garip bi kokusu vardı. son kullanma maşallah fena değil ama tadını sevemedim. sürekli tüketicinin canı çekiyor öyle paraya kıyıp alıyor sonra hayal kırıklığı var ya. ben denk getiremedim galiba ya da üretici reçeteyi değiştirdi gerçekten bilemedim.
- bugün (190)
- / 7
- eski türk filmleri büyüsü 2
- çocuk sahibi olma kararı
- twitter blue türkiye macerası
- vegan beslenme zorlukları
- deprem anında yapılması gerekenler
- youtube premium almaya değer mi
- galatasaray atletico madrid maçı
- aldatılmak
- fener mi daha iyi gs mi
- deprem korkusuyla baş etmek
- ypg ile anlaşma nereye varır
- bauhaus müşteri hizmetleri rezalet
- e devlet kitlenince
- koton beden tutarlılığı
- starbucks türkiye pahalı mı oldu
- izmir e taşınmak
- ikea montaj hizmeti
- mng kargo takip sorunu
- indirim kapıda mı evde yok
- redmi note yorumları eski kafa
- teknosa taksit kampanyaları 2
- spor salonu üyeliği
- tıp mühendislik tercihi
- vergi dairesi online ödeme 2
- popeyes türkiye şubeleri nerede
- defacto iade
- exxen müşteri hizmetleri
- evde spor ekipmanları
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- kahve dünyası kalitesi
- / 7