• bugün (199)
  1. ankarada sakin bir akşam, netflix'teki 45 dk belgeselin 20 dk'sı dizi seçimine gidiyor. benim alışkanlık: önce fragman izle, sonra 'ekşi bir bakayım', belki 3 yıldız altı çıkarsa pas geç. abonelik fiyatları artınca arkadaşlarla profil paylaşma dönemi başladı. şu an izlediğim dizi salih'le ortak, o sabah kahvaltıda sonraki bölümü spoilerliyor. işin iyi tarafı türkçe dublaj içerik eskiye göre arttı, kötü tarafı fiyatlara zam da öyle.
  2. almanya'da yaşayınca netflix aboneliği zaten mecburiyet oluyor ama türk dizilerini görünce garip bir özlem çöküyor. münih'te yağmurlu bir akşamüstü bir türk komedisi açınca insan ister istemez ege'nin güneşini arıyor. yine de yabancı yapımlar daha kaliteli gibi geliyor bana, reklamın lüzumu yok yani.