• bugün (186)
  1. bosch bulaşık makinelerinin ses seviyesi genelde iyidir ama bence abartıldığı kadar sessiz değil. özellikle 44 desibel altı modeller gerçekten iyi, ama 46-48 arası olanlar da var ki gece çalıştırınca sesi duyuluyor. açık mutfakta oturuyorsanız biraz rahatsız edebilir.
   tümünü göster