-
ankarada bitaksi'yi birkaç kez denedim, genel olarak fena değil ama bazı noktalar var. çağırınca taksi geliyor, o kısmı sorunsuz; fakat sürücülerin uygulamayı kullanma alışkanlığı bazen problem olabiliyor. mesela bir seferinde şoför geldiği yeri yanlış işaretlemişti, on dakika birbirimizi aradık. diğer taraftan, nakit ödeme seçeneği hala duruyor ki çoğu kişi için bu avantaj olabilir. ankaralı olarak iki tarafı da görmeye çalışıyorum, sistemin oturması biraz zaman alacak gibi.
- bugün (183)
- / 7
- kahve dünyası kalitesi
- kedi sahiplenirken dikkat
- vegan beslenme deneyimleri
- popeyes türkiye şubeleri açıldı mı
- ikea montaj hizmeti değerlendirmesi
- bim aktüel ürünler yorumları
- şener şen 2
- fenerbahçe bb anlaşmasından kurtuldu
- amazon iade labirenti
- iş bulamamak
- en iyi kahvaltı mekanları 2
- trendyol express kargo deneyimi
- fenerbahçe bankalar birliğinden çıkış
- dominos pizza teslimat süreci
- korku filmi önerisi sessiz gece 2
- tarkan mı mustafa sandal mı
- euro kuru ne olur bilinmez
- ülker çikolataları nereden nereye geldi
- twitter blue a para verilir mi
- kemal sunal ın en iyi filmleri
- korku filmi önerisi
- yeşilçam nostaljisi
- askerde yaşanan saçma olaylar
- iş bulamama sendromu
- sütaş markası ve ürünleri
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez 2
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- zayıflama sürecinde yaşananlar
- süper loto büyük ikramiye miktarı
- mavi kot pantolon ömrü
- / 7