-
ben eşimin dostun anlattıklarına dayanarak diyorum ki, bu kanada işi hiç kolay değilmiş, bir arkadaşım neredeyse iki yılını verdi. önce evraklar hazırlanacak, her şey noter onaylı, bir de dil sınavı var. insan kendini devlet dairesinde kuyrukta bekler gibi hissediyor, benim mutfaktaki bozulan fırın kaydı gibi ufak tefek değil, ince işçilik istiyor. bilhassa başvuru ücretleri kabarık, bir de avukat tutarsan ciddi para gider.
bizim mahalledekiler 'ağko ittiyse ben de alırım' diyor ama işler öyle yürümüyor, kimlik fotokopisi bile defalarca istenebiliyor. güncel kriterleri bir bilen var mı diye sürekli takip ederim, keşke arçelik servisi gibi net bir liste olsaydı. express entry puanı tuğla gibi evrak canada pr umudu
- bugün (190)
- / 7
- e devlet kitlenince
- koton beden tutarlılığı
- starbucks türkiye pahalı mı oldu
- izmir e taşınmak
- ikea montaj hizmeti
- mng kargo takip sorunu
- indirim kapıda mı evde yok
- redmi note yorumları eski kafa
- teknosa taksit kampanyaları 2
- spor salonu üyeliği
- tıp mühendislik tercihi
- vergi dairesi online ödeme 2
- popeyes türkiye şubeleri nerede
- defacto iade
- exxen müşteri hizmetleri
- evde spor ekipmanları
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- kahve dünyası kalitesi
- evde spor yapmak için gadget lar
- ptt kargo yavaşlık rekoru kırdı
- kanada göçmenlik süreci 2
- aslan burcu erkeği özellikleri
- icardi wanda sonsuza kadar aile
- fenerbahçe bddk anlaşmasından nasıl çıktı
- şehirlerin ruhu kayboluyor
- gerilimden korkuya geçiş için film 2
- ypg türk bayrağına saldırdı mı 2
- netflix te ne izlenir
- vatan bilgisayar servis rezaleti
- ptt kargo neden yavaş
- / 7