• bugün (191)
  1. ya carrefour uygulamasında indirim diye bir şey koyuyorlar, sonra anlıyorsun ki bu fiyat normalden bile pahalı. kampanya ürünlerinin stoğu yok bir de, direkt sinir. ben hızlı teslimat derdine düştüm, kargocu sürekli çağırıyor kapıda bekle diye. bir haftadır markete gitmedim diye sevinirken suya zam geliyor, adam akıllı düşünün yani.
   tümünü göster