• bugün (191)
  1. kardeşim ben 10 yıldır beko kullanıyorum, hala buz gibi soğutuyor ama servis ağı biraz yoruyor insanı. (bkz: 10 yıllık beko buzdolabı deneyimi)
   tümünü göster