• bugün (201)
  1. eh, yine mi? bursalı ev hanımı olarak her ay fatura ödemek için siteye giriyorum, yine kapalı. oysa bir zamanlar milli piyango biletini almak için kuyruk beklerdik, orası da ayrı hikaye. arçelik bayisinde sıra vardı ama en azından sistem otururdu. şimdi çaydanlık üstünde demlenirken ekrana bakıp duruyoruz. yap yap bitmiyor bu aksilikler.
   tümünü göster