-
demet‘in yeşil pasaport çağrısını duyduğumda elimde fırın tepsisi vardı, ister istemez güldüm. dedim 'şekerim sen zaten sürekli yurt dışındasın, biz evde kalanlara ne demeli?' halleri meşhur tabi, her şeye laf yetişiyor ama bir yandan da haklı. malum bizim ülkede pasaport almak dava, bir sürü mühür imza derken insan yılıyor. bence herkes rahatça gezip istediği gibi dinlenecek bir huzuru tatmalı. o yüzden 'istersen ben de gideyim' diyesi geliyor insanın.
- bugün (184)
- / 7
- eski filmler neden daha güzel
- 5g korkusu gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- terapide ilk seans
- bir günde okunacak kitaplar
- gettaksi çalışanı olmak
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- exxen müşteri hizmetleri son durak
- spotify çalma listeleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- tapu işlemleri ne kadar sürüyor
- uzaylılarla ilgili teoriler
- spor salonuna gitmek
- euro nereye koşuyor
- almanya mı hollanda mı daha iyi
- ankarada yaşamak zor mu
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek
- burger king menü yorumları digital
- uykusuzluk için pratik çözümler
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- atlas çağlayan davası nerede
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci 3
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- / 7