-
bence istanbul'da yaşanır da yaşanmaz da, ulaşımı trafiği hepsi ayrı bir dert ama insanı ve kültürü bambaşka, evet çileli şehir ama 'ben yaşadım gördüm' diyenlerin de hakkı var. şimdi desem ki bursa daha sakin, kabul ama insan istanbul'un o hareketine doyamıyor maalesef, bu tarz metrobüs kuyrukları da cabası.
- bugün (192)
- / 7
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- koçtaş ne kadar kral
- metrobüste sabah anksiyetesi 2
- mng kargo nerede takipçisi 2
- diyet yapmak zor mu
- hotıç online check in sorunu
- taksi şoförü olmak
- altın fiyatları yükselişi
- deprem anı psikolojisi
- spotify çalma listelerine bak
- psikoterapiye başlamak
- uykusuz geceler
- ikea mobilya montajı sorunu
- / 7